تجربه های شخصی من

ساخت وبلاگ

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ بنظر خیلی چرت می آمد که سوال کنم آیا قانون جذب را میشناسید یا نه؟ چون مگر کسی هم پیدا میشود که قانون جذب را نشناسد؟ مگر از پشت کوه آمده اید که ندانید این قانون چیست؟ اصلا مگر کسی هم در سال 2022 زندگی میکند که حداقل بخش هایی از فیلم راز را تا کنون ندیده باشد؟؟؟؟ خیر همه ی ما میدانیم قانون جذب چیست اما برخی از ما آن را قبول نداریم و فکر میکنیم که دروغ است؟

قانون جذب واقعی است؟

شما چی؟ شما هم جز آن دسته از افراد هستید که فکر میکنید قانون جذب دروغ است، بگذارید از شما سوالی بپرسم؟ تا حالا شده  پیش خودتان به کسی فکر کرده و شب نشده آن فرد را ببینید یا از او خبری بشنوید؟ یا در دلتان آرزویی بکنید و در کوتاه ترین زمان محقق شود؟ خب اگر اسم این قانون جذب نیست پس چیست؟ بگذارید به شما یک نصیحت بکنم . در مقابل فهم مفاهیم جدید مقاومت نکنید، در زمان باستان خیلی ها در مقابل گرد بودن کره زمین هم مقاومت کردند؟ نهایت چه شد؟ فهمیدن که اشتباه میکنند. قانون جذب هم همین است شک نکنید.

چطور از قانون جذب استفاده کنیم

چطور از قانون جذب استفاده کنیم تا بیشتری تاثیر را داشته باشد؟ میخواهد به شما رازی بگویم خود من نام ام را فرمول موفقیت گذاشته ام . کافیست مثبت اندیش باشد و اطرافتان را با آدم های مثبت اندیش پرکرده و به اخبار منفی توجه نکنید. آن وقت است که معجزه قانون جذب را خواهید دید. انسان های مثبت اندیش بسیار در جواب گیری از این قانون مستعد هستند. آنها به زیبایی های جهان توجه میکنند و نهایتا زیبای های جهان را نیز جذب میکنند قانون جذب همینقدر ساده جواب میدهد.

چرا برخی از قانون جذب جواب نمیگیرند؟

یکی از باگ هایی که جلوی اجرایی شدن قانون جذب میشود، باورهای محدود کننده اند. اجازه دهید برایتان مثالی بزنم افکار شما ارتعاشی ایجاد میکنند، همین طور حرف های شما و همچنین باورهای شما اما فرکانس باورهایتان بسیار قوی است و قانون جذب نهایتا به ارتعاشی سریع تر پاسخ میدهد که بیشترین فرکانس را داشته باشد. باورهای محدود کنند، فرانس، ارتعاشات شما را تا حد زیادی کاهش میدهد که موجب میشود قانون جذب برایتان اجرا نشده و یا بسیار دیر اتفاق بی افتد.

تجربه های شخصی من...
ما را در سایت تجربه های شخصی من دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سارا امیدی صدر sarasadr بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 14:57

لینک دوستان

خبرنامه